Home » , , , » Jawatan Kosong : Majlis Daerah Gua Musang

Jawatan Kosong : Majlis Daerah Gua Musang

galeri kerjaya on Thursday, May 20, 2010 | 2:56 AM

Iklan Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Gua Musang

Borang MD
Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan
berumur tidak kurang 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan bagi mengisi kekosongan
jawatan berikut :-

Jawatan :

1. PENOLONG PEGAWAI KESIHATAN PERSEKITARAN U29
2. PEMBANTU UNDANG-UNDANG L29
3. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) N17

 Tarikh Tutup Permohonan : 31 Mei 2010


** Sumber :- Majlis Daerah Gua Musang**


Syarat Lantikan Jawatan,Cara-Cara Memohon Dan Borang Permohonan Boleh Merujuk Kepada Iklan Lengkap Jawatan Kosong Di Majlis Daerah Gua Musang :- KLIK DISINI




















Kongsikan Jawatan Kosong :

Post a Comment